Shanghai Love
OMG !
13 August 2011 | 11:47 PM | 0 comments
 
OMG !
Trial Spm da nk dekat weyy. lepas raye , bukak sekolah teros trial. jgn main gile la sial ! aku tak study ape pon lagi. Yang tak boleh tahan raye taon ni tak boleh nk riang ria raya sangat la derr. org balek kampong bawak baju , ni balek kampung bawak buku ! entah la, dalam suke-suke aku ni aku risau jugak sbenanye. yela, mane tak nye, pejam celik pejam celik bulan 11 nk sit paper spm dah. mmg la tak sabar kan, tak sabar nk abes skolah. tapy, pikir-pikir balek, aku nk pegi mane je lepas abes skola, bukan boleh keje pon. Awal bulan 1 aku da kene pegi PLKN ! emm, anjang aman !!.
kene bukan sekejap-sekejap. kene 6 bulan lak tu. perghhhh ! boleh jadi gile bhaii ! sumpah tak nak pegi wehh. da la elaun plkn siket. hehe (sempat jugak kire elaun). nak tak nak, aku kene pergi jugak. sodeh lak aiii :(

The Moral Of The Story :
aku kene buat The Best jugak for spm.




miss that moment .
12 August 2011 | 7:43 AM | 0 comments

I Miss You, this sentence always haunted me.
when you say, you want leave me, im feel so sad bcoz im still love you sayang.
the memory that we created together had gone by no meanings.
please, come back to my heart , i really need you.

 act nk cakap, aku rindu my EX boyfriend.
tak tau la, even dia da byk buat salah kt aku, aku still sayang die lg.
die ckp die nk ubah perangai die cz tu die nk break gan aku. then he said "kite akan cpl blek"
ape sume tu?
bole lg die ckp die tggu aku abes skola then baru crik aku blik.
its NONSENSE ok !
sumpah aku rindu kau dohh.
terase bile kau da takde n da tak text aku.
da 3tahon weyy.
its not give meaning for you ke haa?


AIMAN
 im still love you.
please dont make me like this :'(




Older Post | Newer Post
Anyeonghasayo !
anyeonghasayo ! Bla bla bla :P
make ur owns word

Select Them !

>About< >Aff< >Entry<

Shout Here
Put your shoutbox or cbox
max width : 200px

Put whatever you want .
bla bla bla bla bla